- Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė;
- Rasa Baranauskienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė, narė;
- Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, grupės narė;
- Jūratė Griškevičienė, ekonomikos vyresnioji mokytoja;
- Loreta Skardžiuvienė, chemijos mokytoja metodininkė, narė;
- Irena Žarnauskienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, grupės narė.
Gimnazijos taryba pritarė Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės siūlymui 2023-2024 mokslo metais nagrinėti įsivertinimo rodiklius:
3.1.1. RODIKLIS – Įranga ir priemonės, 3.1.2. RODIKLIS – Pastatas ir jo aplinka, 3.1.3. RODIKLIS – Aplinkų bendrakūra, 3.2.1. RODIKLIS – Mokymasis ne mokykloje, 3.2.2. RODIKLIS – Mokymasis virtualioje aplinkoje
- Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė;
- Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, grupės narė;
- Edita Rutkauskienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė, narė;
- Irena Žarnauskienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, grupės narė.
Gimnazijos taryba pritarė Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės siūlymui 2022-2023 mokslo metais nagrinėti įsivertinimo rodiklį – 2.2.1. RODIKLIS – Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas.
Įsivertinimo grupės nariai 2021-2022 m.m.:
- Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė
- Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, grupės narė
- Irena Žarnauskienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, grupės narė
Plačiojo įsivertinimo apklausos rezultatai: Platusis-isivertinimas-2021
GVKĮ grupės informacija
2022 m. sausio 5 d. Gimnazijos taryba pritarė Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės siūlymui 2021-2022 mokslo metais nagrinėti įsivertinimo rodiklį – 2.4.2. Mokinių įsivertinimas.
2020 m. spalio 20 d. Gimnazijos taryba pritarė Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės siūlymui 2020-2021 mokslo metais nagrinėti įsivertinimo rodiklį – 4.1.2. Lyderystė. Raktiniai žodžiai: pasidalinta lyderystė, lyderystė mokymuisi, įsipareigojimas susitarimams.
- Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė
- Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, grupės narė
- Jūratė Griškevičienė, ekonomikos vyresnioji mokytoja, grupės narė
- Irena Žarnauskienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, grupės narė
____________________________________________________
Kviečiame susipažinti su rezultatais:
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
2020–2021 m.m.
Tikslas – atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- rinkti, apdoroti, analizuoti, įforminti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
- bendradarbiauti su Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba analizuojant veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius;
- stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už gimnazijos veiklos kokybę;
- teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie gimnazijos veiklos sričių kokybę.
ĮSIVERTINIMO ETAPAI |
VEIKLA |
DATA |
ATSAKINGI |
Pasirengimas įsivertinti | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės sukūrimas. | Rugsėjis | Gimnazijos administracija |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas. | Rugsėjis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą (informacijos skelbimas gimnazijos interneto tinklapyje, informacijos stende atnaujinimas). | Spalis | R.Česonienė | |
NMVA elektroninės anketos apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus už 2019–2020 m.m. pildymas ir pateikimas. | Spalis/lapkritis (laikas gali būti koreaguojamas) |
R.Česonienė, GVKĮ grupės nariai, Gimnazijos administracija, Gimnazijos mokytojai |
|
Įsivertinimo sampratos kūrimas | Diskusija dėl giluminiam įsivertinimui pasirinktos srities /temos/ rodiklio nustatymo. | Lapkritis | Gimnazijos taryba, gimnazijos administracija, Metodinė taryba, Mokinių taryba, R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Analizės ir diskusijos rezultatų apibendrinimas ir rodiklių krepšelio giluminiam įsivertinimui formavimas. | Lapkritis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Įsivertinimo atlikimas | Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas. | Gruodis, sausis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Iliustracijų kūrimas darbo grupėse. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas. | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Metodinė taryba |
||
Duomenų ir informacijos rinkimas, jos interpretavimas ir išvadų suformulavimas | Vasaris, kovas, balandis |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Mokinių taryba, Metodinė taryba, Mokinių taryba |
|
Atsiskaitymas ir informavimas | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos parengimas. | Gegužė | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Rekomendacijų gimnazijos veiklos kokybei tobulinti pateikimas. |
Birželis (Mokytojų tarybos posėdis) |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos publikavimas gimnazijos interneto tinklapyje. | Gimnazijos administracija |
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
2019–2020 m.m.
Tikslas – atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- rinkti, apdoroti, analizuoti, įforminti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
- bendradarbiauti su Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba analizuojant veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius;
- stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už gimnazijos veiklos kokybę;
- teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie gimnazijos veiklos sričių kokybę.
ĮSIVERTINIMO ETAPAI | VEIKLA | DATA | ATSAKINGI |
Pasirengimas įsivertinti | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės sukūrimas. | Rugsėjis | Gimnazijos administracija |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas. | Rugsėjis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą (informacijos skelbimas gimnazijos interneto tinklapyje, informacijos stende atnaujinimas). | Spalis | R.Česonienė | |
NMVA elektroninės anketos apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus už 2018–2019 m.m. pildymas ir pateikimas. | Spalis/lapkritis (laikas gali būti koreaguojamas) |
R.Česonienė, GVKĮ grupės nariai, Gimnazijos administracija, Gimnazijos mokytojai |
|
Įsivertinimo sampratos kūrimas | Diskusija dėl giluminiam įsivertinimui pasirinktos srities /temos/ rodiklio nustatymo. | Lapkritis | Gimnazijos taryba, gimnazijos administracija, Metodinė taryba, Mokinių taryba, R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Analizės ir diskusijos rezultatų apibendrinimas ir rodiklių krepšelio giluminiam įsivertinimui formavimas. | Lapkritis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Įsivertinimo atlikimas | Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas. | Gruodis, sausis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Iliustracijų kūrimas darbo grupėse. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas. | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Metodinė taryba |
||
Duomenų ir informacijos rinkimas, jos interpretavimas ir išvadų suformulavimas | Vasaris, kovas, balandis |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Mokinių taryba, Metodinė taryba, Mokinių taryba |
|
Atsiskaitymas ir informavimas | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos parengimas. | Gegužė | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Rekomendacijų gimnazijos veiklos kokybei tobulinti pateikimas. |
Birželis (Mokytojų tarybos posėdis) |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos publikavimas gimnazijos interneto tinklapyje. | Gimnazijos administracija |