- Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė
- Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, grupės narė
- Jūratė Griškevičienė, ekonomikos vyresnioji mokytoja, grupės narė
- Irena Žarnauskienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, grupės narė
____________________________________________________
Kviečiame susipažinti su rezultatais:
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
2020–2021 m.m.
Tikslas – atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- rinkti, apdoroti, analizuoti, įforminti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
- bendradarbiauti su Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba analizuojant veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius;
- stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už gimnazijos veiklos kokybę;
- teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie gimnazijos veiklos sričių kokybę.
ĮSIVERTINIMO ETAPAI |
VEIKLA |
DATA |
ATSAKINGI |
Pasirengimas įsivertinti | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės sukūrimas. | Rugsėjis | Gimnazijos administracija |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas. | Rugsėjis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą (informacijos skelbimas gimnazijos interneto tinklapyje, informacijos stende atnaujinimas). | Spalis | R.Česonienė | |
NMVA elektroninės anketos apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus už 2019–2020 m.m. pildymas ir pateikimas. | Spalis/lapkritis (laikas gali būti koreaguojamas) |
R.Česonienė, Gimnazijos administracija, Gimnazijos mokytojai |
|
Įsivertinimo sampratos kūrimas | Diskusija dėl giluminiam įsivertinimui pasirinktos srities /temos/ rodiklio nustatymo. | Lapkritis | Gimnazijos taryba, gimnazijos administracija, Metodinė taryba, Mokinių taryba, R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Analizės ir diskusijos rezultatų apibendrinimas ir rodiklių krepšelio giluminiam įsivertinimui formavimas. | Lapkritis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Įsivertinimo atlikimas | Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas. | Gruodis, sausis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Iliustracijų kūrimas darbo grupėse. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas. | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Metodinė taryba |
||
Duomenų ir informacijos rinkimas, jos interpretavimas ir išvadų suformulavimas | Vasaris, kovas, balandis |
R.Česonienė Mokinių taryba |
|
Atsiskaitymas ir informavimas | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos parengimas. | Gegužė | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Rekomendacijų gimnazijos veiklos kokybei tobulinti pateikimas. |
Birželis (Mokytojų tarybos posėdis) |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos publikavimas gimnazijos interneto tinklapyje. | Gimnazijos administracija |
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
2019–2020 m.m.
Tikslas – atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- rinkti, apdoroti, analizuoti, įforminti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
- bendradarbiauti su Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba analizuojant veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius;
- stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už gimnazijos veiklos kokybę;
- teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie gimnazijos veiklos sričių kokybę.
ĮSIVERTINIMO ETAPAI | VEIKLA | DATA | ATSAKINGI |
Pasirengimas įsivertinti | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės sukūrimas. | Rugsėjis | Gimnazijos administracija |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas. | Rugsėjis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą (informacijos skelbimas gimnazijos interneto tinklapyje, informacijos stende atnaujinimas). | Spalis | R.Česonienė | |
NMVA elektroninės anketos apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus už 2018–2019 m.m. pildymas ir pateikimas. | Spalis/lapkritis (laikas gali būti koreaguojamas) |
R.Česonienė, Gimnazijos administracija, Gimnazijos mokytojai |
|
Įsivertinimo sampratos kūrimas | Diskusija dėl giluminiam įsivertinimui pasirinktos srities /temos/ rodiklio nustatymo. | Lapkritis | Gimnazijos taryba, gimnazijos administracija, Metodinė taryba, Mokinių taryba, R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Analizės ir diskusijos rezultatų apibendrinimas ir rodiklių krepšelio giluminiam įsivertinimui formavimas. | Lapkritis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Įsivertinimo atlikimas | Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas. | Gruodis, sausis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Iliustracijų kūrimas darbo grupėse. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas. | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Metodinė taryba |
||
Duomenų ir informacijos rinkimas, jos interpretavimas ir išvadų suformulavimas | Vasaris, kovas, balandis |
R.Česonienė Mokinių taryba |
|
Atsiskaitymas ir informavimas | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos parengimas. | Gegužė | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Rekomendacijų gimnazijos veiklos kokybei tobulinti pateikimas. |
Birželis (Mokytojų tarybos posėdis) |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos publikavimas gimnazijos interneto tinklapyje. | Gimnazijos administracija |