Vizito Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus vidurinėje mokykloje ataskaita
Vizito laikas – 2005 m. gruodžio 12-16 d.
Vizito tikslas – mokyklų vadybinės ir pedagoginės veiklos tobulinimo išorės auditas (10-5).
ATASKAITA
II. Mokyklos veiklos stipriosios ir tobulintinos sritys (10-5)
Mokyklos privalumai:
Mokykla visiems bendruomenės nariams sudaro sąlygas įgyti vidurinį išsilavinimą ir naudotis materialine baze (6.1.2., 5.3.2., 5.1.2., 1.1.3.).
Mokinių darbai tikslingai panaudojami kuriant svetingą ir estetišką mokyklos aplinką (6.3.2., 5.1.3.).
Mokykloje vykdoma kryptinga politika, formuojant personalą, turintį tinkamą išsilavinimą ir kvalifikaciją, galintį įgyvendinti mokyklos uždavinius ir tenkinti mokinių ugdymosi poreikius (6.4.1., 6.4.2., 6.5.4., 7.4.1.).
Mokykloje vykdoma kryptinga profesinio švietimo programa padeda mokiniams pasirinkti tolesnę mokymosi ar veiklos sritį, planuojant asmeninę karjerą (4.3.1., 4.3.2., 4.3.3.).
Geri pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai, dauguma mokinių sėkmingai tęsia tolesnį mokymąsi (2.2.1., 2.3.1.).
Sėkmingas mokinių dalyvavimas savivaldybės ir šalies dalykinėse olimpiadose ir konkursuose (2.3.1.).
Mokykloje teikiama kryptinga socialinė pagalba, ją organizuojantis specialistas sėkmingai bendradarbiauja su mokinių tėvais, išorinę pagalbą teikiančiomis institucijomis (4.1.2., 5.1.5., 5.2.2., 5.3.1.).
Ugdymo plane numatomos atskiros pamokos, kuriose akcentuojami tarpdalykiniai ryšiai, numatoma dalykinių ir bendrųjų gebėjimų integracija (1.1.2).
Dauguma mokytojų pažįsta mokinius, juos stebi ir skatina pasitikėjimą savimi; daugumoje pamokų taikoma vertinimo metodų ir būdų įvairovė, skatinamas mokinių savęs vertinimas (3.4.1., 3.4.2.).
Atliktas visų sričių vidaus auditas, kurio medžiagą siekiama kryptingai naudoti ugdymo procesui tobulinti (1.1.3., 7.1.1., 7.1.2., 7.2.1., 7.2.2., 3.4.2., 7.1.3.).
Tobulintini dalykai:
Pamokų uždavinių, orientuotų į konkretų, pamatuojamą mokinių veiklos rezultatą, kėlimas ir formulavimas bei realizavimas kiekvienoje pamokoje (1.3.1., 1.3.2., 2.3.1., 3.1.1.).
Stiprinti ugdymo metodų, mokomųjų priemonių ir technologijų, atitinkančių mokinių amžių, patirtį, galimybes ir skatinančių aktyvumą, mokymosi bendradarbiaujant motyvaciją, parinkimą ir taikymą pamokose (3.3.1., 3.2.3., 3.3.3.).
Tobulinti tėvų informavimą apie mokyklos veiklą, mokinių pasiekimus, pažangą ir asmenybės raidą (3.5.1., 3.5.2., 3.5.3., 4.4.3., 4.4.2., 4.5.1., 4.5.2.).
Mokymo(si) aplinkos finansavimas, siekiant geriau pritaikyti dalį mokyklos patalpų vidurinio ugdymo programos realizavimui, ir modernizuoti ugdymo procesą, įsigyjant mokymo priemonių, atitinkančių mokyklų aprūpinimo standartų reikalavimus (6.1.1., 6.1.2., 6.2.2.).
Gerinti mokyklos metodinės tarybos veiklą, siekiant kokybiškai valdyti ugdymo procesą ir įvertinti mokinių pasiekimus pamokoje (7.5.1., 3.4.1., 4.4.1.).
Parašykite komentarą