GALUTINĖ 2015-2016 MOKSLO METŲ GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA
Platusis įsivertinimas Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijoje 2015-2016 m.m.
Giluminiam įsivertinimui pasirinkti du rodikliai: 2.4.2. Mokėjimas mokytis ir 5.3.1.Valdymo demokratiškumas„
2.4.2. Mokėjimas mokytis |
Gebėjimas savarankiškai atlikti užduotis: pasirinkti atlikimo būdą, susirasti reikiamą informaciją ir ją tinkamai naudoti. Gebėjimas vertinti savo mokymąsi. Savo mokymosi sunkumų, problemų suvokimas ir gebėjimas jas spręsti. |
5.3.1. Valdymo demokratiškumas |
Sprendimų priėmimo būdai ir kultūra. Mokyklos savivalda. Tėvų (globėjų, rūpintojų) įtraukimas į mokyklos valdymą ir veiklą. Vietos bendruomenės vaidmuo mokyklos savivaldoje. Mokinių savivalda. Informacijos sklaidos kultūra. |
Gamtos ir tiksliųjų mokslų mokytojų metodinė grupė
Menų, technologijų ir kūno kultūros mokytojų metodinė grupė
Nagrinėtų rodiklių apklausų rezultatai:
Mokėjimas mokytis (mokiniai), Mokėjimas mokytis (mokytojai), Valdymo demokratiškumas (mokytojai).
GALUTINĖ 2015-2016 MOKSLO METŲ GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA
Platusis įsivertinimas Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijoje 2015-2016 m.m.
Giluminiam įsivertinimui pasirinkti du rodikliai: 2.4.2. Mokėjimas mokytis ir 5.3.1.Valdymo demokratiškumas„
2.4.2. Mokėjimas mokytis |
Gebėjimas savarankiškai atlikti užduotis: pasirinkti atlikimo būdą, susirasti reikiamą informaciją ir ją tinkamai naudoti. Gebėjimas vertinti savo mokymąsi. Savo mokymosi sunkumų, problemų suvokimas ir gebėjimas jas spręsti. |
5.3.1. Valdymo demokratiškumas |
Sprendimų priėmimo būdai ir kultūra. Mokyklos savivalda. Tėvų (globėjų, rūpintojų) įtraukimas į mokyklos valdymą ir veiklą. Vietos bendruomenės vaidmuo mokyklos savivaldoje. Mokinių savivalda. Informacijos sklaidos kultūra. |
Gamtos ir tiksliųjų mokslų mokytojų metodinė grupė
Menų, technologijų ir kūno kultūros mokytojų metodinė grupė
Nagrinėtų rodiklių apklausų rezultatai:
Mokėjimas mokytis (mokiniai), Mokėjimas mokytis (mokytojai), Valdymo demokratiškumas (mokytojai).
2014-2015 m.m. ir kitų ankstesnių metų gimnazijos veiklos įsivertinimo medžiaga
BENDROSIOS NUOSTATOS
Įsivertinimas – tai gimnazijos vystymosi įrankis, kuris pateikia duomenis, o ne spėliones. Jis suteikia galimybę padaryti pagrįstas išvadas apie gimnazijos vystymosi poveikį ir veiksmingumą. Pakartotiniai vertinimai gali padėti išsiaiškinti, ar gimnazijos vystymasis yra sėkmingas. Protingai pritaikyti vertinimai padeda ugdyti sveikatą gimnazijoje, nes jie įtvirtina saikingus reikalavimus ir sutelkia dėmesį į tas sritis, dėl kurių verta aktyviai dirbti.
Įsivertinimas padeda išsiaiškinti, kas yra veiksminga. Tai yra puikus būdas, įžvelgti pasikeitimo galimybes ir būtinybę imtis tam tikrų veiksmų bei svarbus pagrindas, padedantis suprasti bendrus tikslus.
Savęs įsivertinimu siekiama, kad mokytojų kolektyvas sukurtų bendrus kokybės užtikrinimo ir kokybės vystymo modelius ir juos įtvirtintų gimnazijos darbe.
Įsivertinimas suteikia galimybę, sužinoti suinteresuotųjų šalių nuomones ir, remiantis tuo, priimti našius sprendimus. Įsivertinimo pagalba į gimnazijos formavimą gali būti įtraukti ne tik mokiniai, bet ir jų tėvai. Dėl to sprendimai dėl vystymosi prioritetų grindžiami ne tik mokytojų kolektyvo nuomone, bet ir reguliariais vaikų, jaunuolių ar tėvų vertinimais. Šiuo požiūriu įsivertinimas taip pat prisideda prie gimnazijos demokratizavimo.
Įsivertinimas padeda vykdyti savikontrolę ir atsiskaityti. Jis suteikia nuorodas, kaip vertinti ir svarstyti rezultatų ir darbo procesų kokybę. Vertinimai suteikia galimybę, atsiskaityti sau ir kitiems už savo atliktus darbus.
Įsivertinimas suteikia informacijos apie pasiektus rezultatus ir stipriąsias gimnazijos puses. Jis leidžia apčiuopti kokybę. Kadangi pateikiami duomenys, o ne tiesiog teiginiai, gimnazijos prisistatymas tampa įtikinamesnis.
TIKSLAS
Kurti gimnaziją, kaip besimokančią organizaciją, kuri nuolat aptaria savo veiklos kokybę ir susitaria dėl jos tobulinimo krypčių bei būdų.
UŽDAVINIAI
1. Numatyti gimnazijos veiklos tobulinimo perspektyvą.
2. Stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už visos gimnazijos veiklos kokybę.
3. Teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie tirtų gimnazijos veiklos sričių kokybę.
4. Didinti gimnazijos personalo kompetenciją, skatinti savo patirties refleksiją.
Etapai |
Veikla |
Data |
Atsakingi |
Pasirengimas įsivertinti
|
1. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės formavimas.
|
2015-09-07 |
Direktorė A.Buzienė |
2. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas.
|
2015-10-14 |
R.Česonienė |
|
3. Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą. |
2015-10-30 |
R.Česonienė |
|
Platusis įsivertinimas |
1. Plačiojo įsivertinimo vykdymas (mokytojai, mokiniai, gimnazijos personalas, mokinių tėvai). Pildoma elektroninė anketa. |
2015-11-9/23 |
R.Česonienė, GVKĮ grupės nariai |
2. Plačiojo įsivertinimo rezultatų apibendrinimas ir srities giluminiam įsivertinimui nustatymas.
|
2015-11-24/27 |
GVKĮ grupės nariai |
|
Pasirinktos problemos giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas |
1. Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas.
|
2015-11-30/ 12-11 |
R.Česonienė, |
2. Pirminių iliustracijų kūrimas darbo grupėse, pagalbinių rodiklių požymių nustatymas, vertinimo šaltinių ir metodų numatymas. Klausimynų sudarymas.
|
2015-12-14/ 2016-01-25 |
GVKĮ grupės nariai, mokytojų darbo grupės |
|
3. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas, duomenų rinkimas ir apibendrinimas, rezultatų lyginimas su pateiktomis iliustracijomis. |
2015-01-26/03-28 |
GVKĮ grupės nariai, mokytojų darbo grupės |
|
Atsiskaitymas apie atliktas vertinimo procedūras ir informavimas apie gautas išvadas |
1. Giluminio gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatų pateikimas ir aptarimas.
|
2015-04 |
R.Česonienė, GVKĮ grupės nariai |
Rezultatų panaudojimas tolesnės veiklos tobulinimui planuoti |
1. Rekomendacijų ugdymui tobulinti, gerinti pateikimas. 2. Rekomendacijų panaudojimas gimnazijos veiklos planavimo tikslui – gerinti mokinių pažangą ir pasiekimus, pasiekti. |
Mokytojų tarybos posėdis 2016-06
|
R.Česonienė, GVKĮ grupės nariai |
Planas patvirtintas GVKĮ grupės posėdyje 2015-10-14
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės vadovė
Rita Česonienė
Parašykite komentarą