2013-2014 mokslo metai
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupė:
Lina Janickaitė, IT vyr. mokytoja, grupės vadovė,
Nomeda Drazdienė, tikybos vyr. mokytoja, narė,
Edita Šidlauskienė, istorijos mokytoja metodininkė, narė,
Lada Kizina, anglų kalbos vyr. mokytoja, narė,
Daiva Piškinienė, geografijos mokytoja metodininkė, narė,
Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, narė,
Jūratė Griškevičienė, ekonomikos mokytoja, narė,
Vida Ramanavičiūtė, istorijos mokytoja, narė.
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
(2013-2014 m.m.)
BENDROSIOS NUOSTATOS
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas (toliau – įsivertinimas) yra sistemingas veiklos ir rezultatų naudingumo tyrimas.
Gimnazijos bendruomenė, dalyvaudama įsivertinimo procese, įgyja nuolatinio mokymosi ir kūrybiškos veiklos patirties.
TIKSLAS
Atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
UŽDAVINIAI
1. Numatyti gimnazijos veiklos tobulinimo perspektyvą;
2. Stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už visos gimnazijos veiklos kokybę;
3. Teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie tirtų gimnazijos veiklos sričių kokybę;
4. Didinti gimnazijos personalo kompetenciją, skatinti savo patirties refleksiją.
Etapai |
Veikla |
Data |
Atsakingi |
Pasirengimas įsivertinti
|
1. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės formavimas.
|
2013-09-20 |
Direktorė A.Buzienė |
2. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas.
|
2013-10-15 |
L. Janickaitė, |
|
3. Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą.
|
2013-10-30 |
L. Janickaitė |
|
Platusis įsivertinimas |
1. Plačiojo įsivertinimo vykdymas (mokytojai, mokiniai, gimnazijos personalas, mokinių tėvai) pildo elektroninę anketą. |
2013-11-6/20 |
L. Janickaitė, GVKĮ grupės nariai |
2. Plačiojo įsivertinimo rezultatų apibendrinimas ir srities giluminiam įsivertinimui nustatymas.
|
2013-11-28 – 12-04 |
GVKĮ grupės nariai |
|
Pasirinktos problemos giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas |
1. Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas.
|
2013-11-30 – 12-11 |
L. Janickaitė, |
2. Pirminių iliustracijų kūrimas darbo grupėse, pagalbinių rodiklių požymių nustatymas, vertinimo šaltinių ir metodų numatymas. Klausimynų sudarymas.
|
2013-12-11 – 2014- 01-09 |
GVKĮ grupės nariai, mokytojų darbo grupės |
|
3. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas, duomenų rinkimas ir apibendrinimas, rezultatų lyginimas su pateiktomis iliustracijomis. |
2014-01-15- 03-19 |
GVKĮ grupės nariai, mokytojų darbo grupės |
|
Atsiskaitymas apie atliktas vertinimo procedūras ir informavimas apie gautas išvadas |
1. Giluminio gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatų pateikimas ir aptarimas.
|
2014-04 |
L. Janickaitė, GVKĮ grupės nariai |
Rezultatų panaudojimas tolesnės veiklos tobulinimui planuoti |
1. Rekomendacijų ugdymui tobulinti, gerinti pateikimas. 2. Rekomendacijų panaudojimas gimnazijos veiklos planavimo tikslui – gerinti mokinių pažangą ir pasiekimus, pasiekti. |
Mokytojų tarybos posėdis
|
L. Janickaitė, GVKĮ grupės nariai |
Planas patvirtintas GVKĮ grupės posėdyje 2013-10-15
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės vadovė
Lina Janickaitė
ŠIRVINTŲ LAURYNO STUOKOS – GUCEVIČIAUS GIMNAZIJOS PLAČIOJO VEIKLOS ĮSIVERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ 2013/2014 m.m.
MOKYKLOS KULTŪRA
Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):
1.1. Etosas – 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.5;
1.2. Pažangos siekiai – 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3.
1.3 Tvarka – 1.3.2, 1.3.3.
1.4. Mokyklos ryšiai
Tobulintina:
1.1 Etosas – 1.1.4 Bendruomenės santykiai, 1.1.6. Klasių mikroklimatas
1.3 Tvarka – 1.3.1. Darbo tvarka ir taisyklės;
2. UGDYMAS IR MOKYMASIS
Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):
2.1. Bendrasis ugdymo organizavimas
2.2. Pamokos organizavimas
2.3. Mokymo kokybė
2.4. Mokymosi kokybė – 2.4.3
2.5. Mokymo ir mokymosi diferencijavimas
2.6. Vertinimas ugdant
Tobulintina:
2.4. Mokymosi kokybė – 2.4.1. Mokymosi motyvacija; 2.4.2. Mokėjimas mokytis
3. PASIEKIMAI
Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):
3.1. Pažanga
3.2 Mokymosi pasiekimai
4. PAGALBA MOKINIUI
Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):
4.1. Rūpinimasis mokiniais;
4.2 Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba;
4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas;
5. MOKYKLOS STRATEGINIS VALDYMAS
Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):
5.1. Mokyklos strategija
5.2. Mokyklos įsivertinimas
5.3. Vadovavimo stilius
5.4. Personalo valdymas – 5.4.3, 5.4.1
5.5. Materialinių išteklių valdymas
Tobulintina:
5.4. Personalo valdymas – 5.4.2;
Parašykite komentarą