+370 640 96117

gimnazija(eta)lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

07:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Pamokų laikas

1. 8.00-8.45

2. 8.55-9.40

3. 9.50-10.35

4. 11.00-11.45

5. 12.05-12.50

6. 13.00-13.45

7. 13.55-14.40

8. 14.50-15.35

(8 382) 51230

gimnazija@lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

08:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Veiklos įsivertinimas 2011-2012 m.m.

ŠIRVINTŲ LAURYNO STUOKOS-GUCEVIČIAUS GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS (2011-2012 M.M.)

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupė:

Laimutė Kalesnykaitė – biologijos mokytoja metodininkė, grupės vadovė,

Audronė Balčiūnaitė – matematikos mokytoja metodininkė, narė,

Nomeda Drazdienė –     tikybos vyresnioji mokytoja, narė,

Diana Lesutienė – IT ir fizikos mokytoja metodininkė, narė,

Elvyra Lipeikytė – lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, narė,

Daiva Piškinienė – geografijos mokytoja metodininkė, narė.


GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2011-2012 m.m

MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS (2011-2012 M.M.)

BENDROSIOS NUOSTATOS

Bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės garantavimas  ir gerinimas yra vienas iš esminių Lietuvos Respublikos švietimo politikos prioritetų. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas (toliau – įsivertinimas) yra sistemingas veiklos ir rezultatų naudingumo tyrimas, padedantis nustatyti, kaip pasiekiami mokyklos strateginio plano, metinės veiklos programos tikslai ir kokius tikslus mokykla gali kelti į ateitį.

Įsivertinimas mokykloje yra planinga veikla. Duomenys renkami ieškant atsakymo į klausimus, susijusius su mokinių pažangos ir pasiekimų, mokyklos veiklos, atskirų jos aspektų kokybe, įgyvendinamų programų ar projektų sėkme.

Mokyklos bendruomenė, dalyvaudama  įsivertinimo procese, įgyja unikalios nuolatinio mokymosi ir žinių kūrimo veikloje
patirties. Mokyklos bendruomenei svarbu suprasti, kad įsivertinimo procesas tiesiogiai susijęs su mokyklos veiklos gerinimu.

TIKSLAS

Atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.

UŽDAVINIAI

  1. Numatyti gimnazijos veiklos tobulinimo perspektyvą;
  2. Stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už visos gimnazijos veiklos kokybę;
  3. Teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie tirtų gimnazijos veiklos sričių
  4. kokybę;
  5. Didinti gimnazijos personalo kompetenciją, skatinti savo patirties refleksiją.

 

Etapai

Veikla

Data

Atsakingi

1 etapas –pasirengimas įsivertinti

 

1. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo (MVKĮ) grupės sukūrimas.

 

2011-10-11

Gimnazijos administracija

2. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas.

 

2011-10-13

L. Kalesnykaitė, 
MVKĮ grupės nariai

3. Mokyklos bendruomenės informavimas apie mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą.

 

2011-10-14 ir 17

L. Kalesnykaitė

2 etapas –
platusis įsivertinimas

1. Plačiojo įsivertinimo vykdymas.

 

2011-10-17/21

L. Kalesnykaitė, 
D. Lesutienė

2. Plačiojo įsivertinimo rezultatų apibendrinimas ir srities giluminiam įsivertinimui nustatymas.

 

2011-11-08

MVKĮ grupės nariai

3 etapas –
pasirinktos problemos giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas

1. Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas.

 

2011-11-14/29

L. Kalesnykaitė, 
MVKĮ grupės nariai

2. Iliustracijų kūrimas darbo grupėse, pagalbinių rodiklių požymių nustatymas, vertinimo šaltinių ir metodų numatymas. Klausimynų sudarymas.

 

2011-12-01 – 2012- 01-10

MVKĮ grupės nariai, mokytojų darbo grupės

3. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas,  vertinimo instrumentų rengimas, duomenų rinkimas ir apibendrinimas, rezultatų lyginimas su pateiktomis iliustracijomis.

 

2012-01-12 – 03-13

MVKĮ grupės nariai, mokytojų darbo grupės

4 etapas –
atsiskaitymas apie atliktas vertinimo procedūras ir informavimas apie gautas išvadas

 

1. Giluminio mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatų pateikimas ir aptarimas.

 

2012-04

L. Kalesnykaitė, MVKĮ grupės nariai

5 etapas –

rezultatų panaudojimas tolesnės veiklos tobulinimui planuoti

1. Rekomendacijų ugdymui tobulinti, gerinti pateikimas.

2. Rekomendacijų panaudojimas mokyklos veiklos planavimo tikslui – gerinti mokinių pažangą ir pasiekimus, pasiekti.

Mokytojų tarybos posėdis

 

MVKĮ grupės nariai

Planas patvirtintas MVKĮ grupės posėdyje 2011-10-13

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės vadovė

Laimutė Kalesnykaitė

ŠIRVINTŲ LAURYNO STUOKOS – GUCEVIČIAUS GIMNAZIJOS

VEIKLOS KOKYBĖS PLATUSIS ĮSIVERTINIMAS

2011 – 2012 m. m.

Uždaviniai:

  1. Pagal Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos rodiklius įvertinti visas gimnazijos veiklos sritis;
  2. Nustatyti probleminę sritį, temą ir veiklos rodiklį giluminiam įsivertinimui.

Plačiojo įsivertinimo išvados

1. MOKYKLOS KULTŪRA

Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):

1.1. Etosas – 1.1.5, 1.1.6, 1.1.2;

1.2. Pažangos siekiai – 1.2.2, 1.2.3, 1.2.1;

1.3. Tvarka – 1.3.3;

1.4. Mokyklos ryšiai – 1.4.2, 1.4.1.

Tobulintina:

1.1 Etosas – 1.1.3 Tapatumo jausmas, 1.1.1. Vertybės, elgesio normos, principai, 1.1.4. Bendruomenės santykiai.

Yra rimtų trūkumų:

1.3. Tvarka – 1.3.1 Darbo tvarka ir taisyklės.

2. UGDYMAS IR MOKYMASIS

Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):

2.1. Bendrasis ugdymo organizavimas – 2.1.1, 2.1.4;

2.2. Pamokos organizavimas – 2.2.2, 2.2.1, 2.2.3;

2.3. Mokymo kokybė – 2.3.3, 2.3.5, 2.3.4,

2.4. Mokymosi kokybė – 2.4.3,

2.5. Mokymo ir mokymosi diferencijavimas – 2.5.2;

2.6. Vertinimas ugdant – 2.6.1, 2.6.3, 2.6.2.

Tobulintina:

2.4. Mokymosi kokybė – 2.4.1 Mokymosi motyvacija.

2.1. Bendrasis ugdymo organizavimas – 2.1.3 Dalykų ryšiai ir integracija.

Yra rimtų trūkumų:

2.1. Bendrasis ugdymo organizavimas – 2.1.2 Ugdymo planai ir tvarkaraščiai.

3. PASIEKIMAI

Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):

3.2 Mokymosi pasiekimai – 3.2.1, 3.2.2, 3.2.3.

3.1. Pažanga – 3.1.1.

Tobulintina:

3.1. Pažanga – 3.1.2 Mokyklos pažanga.

4. PAGALBA MOKINIUI

Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):

4.4. Pagalba planuojant karjerą – 4.4.2, 4.4.1, 4.4.3;

4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba – 4.2.1, 4.2.3;

4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas – 4.3.1, 4.3.2.

Tobulintina:

4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba – 4.2.2 Psichologinė pagalba.

Yra rimtų trūkumų:

4.5. Tėvų pedagoginis švietimas – 4.5.2 Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika.

5. MOKYKLOS STRATEGINIS VALDYMAS

Gerai vertinamos temos ir rodikliai (stipriųjų savybių yra daugiau nei trūkumų):

5.4. Personalo valdymas – 5.4.1, 5.4.2;

5.1. Mokyklos strategija – 5.1.1, 5.1.3;

5.3. Vadovavimo stilius – 5.3.1.

Tobulintina:

5.5. Materialinių išteklių valdymas – 5.5.1 Lėšų vadyba.

Įvertinus ir apibendrinus plačiojo įsivertinimo rezultatus giluminiam įsivertinimui pasirinkta

2. UGDYMAS IR MOKYMASIS

2.1. Bendrasis ugdymo organizavimas

2.1.2 Ugdymo planai ir tvarkaraščiai.

4. PAGALBA MOKINIUI

4.5. Tėvų pedagoginis švietimas

4.5.2 Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika.

Veiklos kokybės įsivertinimo grupė


GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2011-2012 m.m.

Įvertintos temos:

Sritis

Tema

Veiklos rodiklis

Įvertinimas

2. UGDYMAS IR MOKYMASIS

2.1 Bendrasis ugdymo organizavimas

2.1.2 Ugdymo planai ir tvarkaraščiai.

3 lygis

4. PAGALBA MOKINIUI

 

4.5. Tėvų pedagoginis švietimas

 

4.5.2 Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika.

3 lygis

 

Privalumai

2.1.2. Gimnazijos ugdymo planas visiškai atitinka valstybės rekomendacijas, geras susipažinimas su svarbiausiais ugdymo plano aspektais.

Tvarkaraštis patogesnis I-II klasių mokiniams.

Platus pasirenkamųjų dalykų ir modulių sąrašas.

Įvesta galimybė I – II klasių mokiniams lietuvių kalbos ir matematikos mokytis mažesnėse grupėse pagal savo mokymosi stilių.

 

4.5.2. Tėvai pritaria I – II kl. mokinių lietuvių kalbos ir matematikos diferencijuotam mokymui(si) mažesnėse grupėse.

Priimtiniausia ir patogiausia bendravimo su tėvais forma – individualūs pokalbiai, pranešimai, pagyrimai ir pastabos TAMO.

Trūkumai

2.1.2. III-IV klasių mokiniai turi daug „langų“, dubliuojasi pamokos, moduliai. Vyresniųjų klasių mokiniai negali aktyviai dalyvauti neformaliojo švietimo veikloje, nes ji dubliuojasi su individualiais tvarkaraščiais.

Mokinius vargina netolygus „sunkių“ ir „lengvesnių“ pamokų išdėstymas per savaitę.

 

4.5.2. Tėvai nepakankamai žino apie mokymo turinį ir būdus gimnazijoje, mažai dalyvauja vaikams renkantis pasirenkamuosius dalykus, sudarant individualius ugdymo planus.

Tėvai vangiai perveda į gimnazijos Paramos fondą

2 % pajamų mokesčio.

Tėvai nepakankamai domisi mokinių

pamokų lankomumo, elgesio problemomis.

Pasirinkta tobulinti

2.1.2; 4.5.2

GVKĮ grupės vadovė                                                                               Laimutė Kalesnykaitė

2012 m.                                                                                                biologijos mokytoja metodininkė

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujausi įrašai
Archyvai