+370 382 51230

gimnazija(eta)lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

07:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Pamokų laikas

1. 8.00-8.45

2. 8.55-9.40

3. 9.50-10.35

4. 11.00-11.45

5. 12.05-12.50

6. 13.00-13.45

7. 13.55-14.40

8. 14.50-15.35

(8 382) 51230

gimnazija@lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

08:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Mažos vertės pirkimų organizavimo tvarka

PREKIŲ, PASLAUGŲ AR DARBŲ UŽSAKYMO PARAIŠKA


ŠIRVINTŲ LAURYNO STUOKOS-GUCEVIČIAUS GIMNAZIJOS MAŽOS VERTĖS PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO TVARKA

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijos (toliau tekste – perkančioji organizacija) mažos vertės pirkimų organizavimo tvarka (toliau tekste – Tvarka) parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau tekste – Viešųjų pirkimų įstatymas), Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017-06-28 įsakymo Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų aprašo patvirtinimo“ (toliau tekste – Aprašas) nuostatomis.

2. Atlikdama mažos vertės pirkimus, perkančioji organizacija vadovaujasi Viešųjų pirkimų įstatymu, Aprašu, šia Tvarka, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, kitais įstatymais ir poįstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus.

3. Mažos vertės pirkimo pradžią ir pabaigą apibrėžia Aprašas.

4. Tvarkoje naudojamos sąvokos:

4.1. pirkimo iniciatorius – perkančiosios organizacijos padalinys, jei padalinio nėra –   darbuotojas, kuris nurodė poreikį įsigyti reikalingas prekes, paslaugas arba darbus:

4.1.1. pirkimo iniciatorius dėl mažos vertės pirkimo atlikimo teikia techninę užduotį, (paraišką) (1 priedas),  kurioje turi nurodyti šias pagrindines pirkimo sąlygas ir informaciją:

4.1.1.1. pirkimo objekto pavadinimą ir jo apibūdinimą, nurodant perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybes, kokybės ir kitus reikalavimus (techninę specifikaciją), reikalingą kiekį ar apimtis, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais;

4.1.1.2. maksimalią šio pirkimo vertę;

4.1.1.3. pirkimo objekto eksploatavimo išlaidas;

4.1.1.4. jeigu paraiška – užduotis paduodama dėl pirkimo neskelbiamos apklausos būdu – argumentuotą siūlomų kviesti tiekėjų sąrašą;

4.1.1.5. prekių pristatymo ar paslaugų bei darbų atlikimo terminus, pirkimo sutarties trukmę, kitas reikalingas pirkimo sutarties sąlygas arba pirkimo sutarties projektą;

4.1.1.6. reikalingus planus, brėžinius ir projektus;

4.1.1.7. kitą reikalingą informaciją.

4.2. Pirkimo organizatorius – perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas perkančiosios organizacijos tarnautojas ar darbuotojas, kuris Apraše nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka supaprastintus pirkimus, kai tokius pirkimus neatlieka viešojo pirkimo komisija (toliau tekste – Komisija).

5. Mažos vertės pirkimus, kai prekių ir paslaugų vertė didesnė kaip 20 000 eurų be PVM, bei darbų pirkimus, kurių vertė didesnė kaip 75 000 eurų be PVM, vykdo perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsniu, sudaryta Komisija.

6. Mažos vertės pirkimus vykdo Pirkimo organizatorius – perkančiosios organizacijos Komisija arba kiti perkančiosios organizacijos direktoriaus įgalioti tarnautojai ar darbuotojai.

7. Perkančiosios organizacijos vadovas turi teisę priimti sprendimą pavesti mažos vertės pirkimą vykdyti Pirkimo organizatoriui arba Komisijai, neatsižvelgdamas į Tvarkos 5 ir 6 punktuose nustatytas aplinkybes.

8. Komisija dirba pagal perkančiosios organizacijos vadovo patvirtintą Komisijos darbo reglamentą.

9. Komisijos pirmininku, jos nariais, pirkimo organizatoriais skiriami nepriekaištingos reputacijos asmenys. Būdami viešųjų pirkimų komisijos pirmininku, nariu, pirkimo organizatoriumi, ekspertu ar kitu asmeniu pasirašo Nešališkumo deklaraciją (3 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (4 priedas).

 

II. PIRKIMO DOKUMENTŲ RENGIMAS, PAAIŠKINIMAI, TEIKIMAS

 

10. Pirkimo dokumentus pagal Pirkimo iniciatoriaus parengtas pagrindines pirkimo sąlygas rengia Komisija arba Pirkimo organizatorius. Pirkimo dokumentus rengiantys asmenys turi teisę gauti iš perkančiosios organizacijos darbuotojų visą informaciją, reikalingą pirkimo dokumentams parengti ir pirkimo procedūroms atlikti.

11. Pirkimo dokumentai rengiami lietuvių kalba. Papildomai pirkimo dokumentai gali būti rengiami ir kitomis kalbomis.

12. Pirkimo dokumentai turi būti tikslūs, aiškūs, be dviprasmybių, kad tiekėjai galėtų pateikti pasiūlymus, o perkančioji organizacija nupirkti tai, ko reikia.

13. Vykdant mažos vertės pirkimą kreipiamasi į vieną ar kelis tiekėjus, prašant pateikti pasiūlymus pagal perkančiosios organizacijos keliamus reikalavimus. Pirkimas laikomas įvykusiu, jei gautas nors vienas pasiūlymas, atitinkantis konkurso sąlygų reikalavimus.

14.  Vykdant mažos vertės pirkimą gali būti deramasi dėl pasiūlymo sąlygų. Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose nurodo, ar bus deramasi arba kokiais atvejais bus deramasi, ir derėjimosi tvarką.

15. Kai pirkimą vykdo Komisija, kiekvienas jos sprendimas protokoluojamas. Kai pirkimo suma viršija 3000 eurų be PVM, pildoma Tiekėjų apklausos pažyma pagal pridedamą formą (2 priedas), kurią tvirtina perkančiosios organizacijos vadovas.

16. Įvykdžius mažos vertės pirkimą Komisija perduoda visus su pirkimu susijusius dokumentus perkančiosios organizacijos raštinei. Įvykdžius mažos vertės pirkimą Pirkimų organizatorius visus su pirkimu susijusius dokumentus saugo raštinėje, mokėjimo dokumentų originalus perduoda Buhalterijai, sutarčių originalus – raštininkei.

17. Vykdant mažos vertės pirkimus kilę ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.

ŠIRVINTŲ LAURYNO STUOKOS-GUCEVIČIAUS GIMNAZIJOS MAŽOS VERTĖS PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO TVARKA SU ĮSAKYMU ir jos PRIEDAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Archyvai