+370 640 96117

gimnazija(eta)lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

07:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Pamokų laikas

1. 8.00-8.45

2. 8.55-9.40

3. 9.50-10.35

4. 11.00-11.45

5. 12.05-12.50

6. 13.00-13.45

7. 13.55-14.40

8. 14.50-15.35

(8 382) 51230

gimnazija@lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

08:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Išorės auditas 2005

NACIONALINĖ MOKYKLŲ VERTINIMO AGENTŪRA

ŠIRVINTŲ LAURYNO STUOKOS-GUCEVIČIAUS GIMNAZIJOS IšORINIO VERTINIMO ATASKAITA

2016-04-01 Nr. A-11

Vilnius

ĮŽANGA

Vizito laikas – 2016 m. vasario 8-12 d.

Vizito tikslas – mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas.

Laima Gudaitė vadovaujančioji vertintoja;

Ina Petkevičienė, atsakinga už 2.1.; 5.1.; 5.2.; 1.2.; 3.1. temų vertinimą;

Rimanta Pagirienė, atsakinga už 1.1.; 1.3.; 1.4. ; 2.5.; 2.6. temų vertinimą;

Nijolė Šimkevičienė, atsakinga už 2.2.; 2.3.; 2.4.;  4.1. 4.2.; 4.3. temų vertinimą;

Kristina Rūta Dzeventlauskienė, atsakinga už 5.3.; 5.4.; 5.5. ; 4.4.; 4.5.; 3.2. temų vertinimą.

Išorės vertintojai stebėjo 95 ugdomąsias veiklas: 87 pamokas, neformaliojo švietimo užsiėmimus,  klasės valandėlę bei kitą gimnazijos veiklą – vadovų ir personalo darbą, mokinių elgesį, santykius pertraukų metu koridoriuose, klasėse, bibliotekoje; kalbėjosi su mokytojais, darbuotojais, mokiniais, su kai kuriais jų tėvais; analizavo gimnazijos dokumentus, gimnazijos bei Širvintų r. savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus pateiktą pirminę informaciją, nacionalinius duomenis Švietimo valdymo informacinėje sistemoje (ŠVIS), Nacionaliniame egzaminų centre (NEC), kitus, vertinimo metu gautus, dokumentus (ilgalaikius mokytojų planus, elektroninio dienyno įrašus, gimnazijos internetinėje svetainėje patalpintus dokumentus  ir kt.)

Vertinant vadovautasi Švietimo ir mokslo ministro 2009 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. ISAK-608 „Dėl bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintais veiklos rodikliais, vertinimo lygiais, atsižvelgta į šiuo metu galiojančių Bendrųjų programų didaktines nuostatas. Išorinis mokyklos vertinimas yra formuojamasis vertinimas. Tai toks vertinimas, kai veiklos metu atliekamas nuolatinis ar kartotinis vertinimas, kurio paskirtis – teikti informaciją, reikalingą šiai veiklai koreguoti ir jos rezultatams gerinti. Vertindami veiklą mokykloje, išorės vertintojai vartojo aprašomuosius veiklos kokybės vertinimus:

labai gera: veiksminga, spartus tobulėjimas, išskirtinė, kryptinga, originali, ypatinga, įspūdinga, savita, puiki, labai paveiki, nepriekaištinga, kūrybiška – priskirdami aprašomą veiklą 4 lygiui, skleistiną už mokyklos ribų;

gera: viršija vidurkį, tinkama, paveiki, turi savitų bruožų, lanksti – priskirdami aprašomą veiklą 3 lygiui, kai patirtį verta skleisti mokykloje;

patenkinama: priimtina, vidutiniška, neišskirtinė, nesisteminga, – veikla mokykloje yra pakankama, bet yra ką tobulinti, verta sustiprinti ir išplėtoti ir ji atitinka 2 lygį;

prasta: nepatenkinama, prastesnė už vidurkį, neveiksminga, nevykusi, netinkama, nekonkreti, neperspektyvi, rizikinga – veikla įvertinta 1 lygiu ir ją būtina tobulinti;

labai prasta: bloga, nepriimtina, peiktina, atkreiptinas dėmesys, neadekvati –mokyklai būtina skubi išorės pagalba, veiklą būtina iš esmės keisti, N lygis.

Ataskaitoje pateiktos išorės vertintojų išvados, rekomendacijos yra priimtos bendru komandos sutarimu atsižvelgiant į išorinio vertinimo metu surinktus, prieš išorinį vertinimą išnagrinėtus gimnazijos duomenis.

Ataskaitos tekste Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazija vadinama gimnazija, mokykla, švietimo (ugdymo) įstaiga. Taip pat tekste sinonimiškai vartojama švietimas, ugdymas atsižvelgiant į Švietimo įstatyme (Žin., 2011-03-31, Nr.38-1804) pateiktas sąvokas. Ataskaitoje klasių numeracija pateikiama pagal pamokų tvarkaraštyje pateiktą klasių žymėjimą (pvz., pirmoji a gimnazijos klasė – 1a kl.), pedagogų pareigybės ir jų funkcijos įvardijamos pagal mokykloje susitartą tvarką (pvz., klasės vadovas).

Ataskaitos tekste naudojami sutrumpinimai:

PUPP – pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas,

VBE – valstybiniai brandos egzaminai,

BE – brandos egzaminai,

VGK – vaiko gerovės komisija,

BUP – bendrasis ugdymo planas,

VP – veiklos planas,

MPI – mokyklos pirminė informacija.

Išskiriant mokyklos stipriuosius bei tobulintinus aspektus (+10 ir -5), greta teiginių nurodomi rodikliai, pvz., 1.1.2.; 2.1.2., kuriuos mokykla gali pasitikslinti Švietimo ir mokslo ministro įsakymo 2009 m. kovo 30  d. Nr. ISAK-608 „Dėl bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 2 priede.

Nuoširdžiai dėkojame direktorei Audronei Buzienei, direktoriaus pavaduotojoms ugdymui Stasei Vaškūnienei ir Margaritai Vaičelytei bei visai mokyklos bendruomenei už geranorišką bendradarbiavimą.

Stiprieji gimnazijos veiklos aspektai (+10)

1. Tradicijos ir ritualai (1.1.2. – 3 lygis).

2. Mokyklos atvirumas ir svetingumas (1.1.5. – 3 lygis).

3. Mokyklos ryšiai (1.4. – 3 lygis).

4. Mokytojo ir mokinio dialogas (2.3.3. – 3 lygis).

5. Kiti pasiekimai (3.2.2. -3 lygis).

6. Tolesnio mokymosi sėkmė (3.2.3. – 3 lygis).

7. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika (4.1.1. – 3 lygis).

8. Socialinė pagalba (4.2.3. – 3 lygis).

9. Pagalba renkantis mokyklą (4.4.2. – 3 lygis).

10. Personalo komplektavimas (5.4.1. – 3 lygis).

Tobulintini gimnazijos veiklos aspektai (-5)

1. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai (2.1.2. – 2 lygis).

2. Mokymo ir mokymosi diferencijavimas (2.5. – 2 lygis).

3. Vertinimas kaip ugdymas (2.6.2. – 2 lygis).

4. Atskirų mokinių pažanga (3.1.1. – 2 lygis).

5. Įsivertinimo rezultatų panaudojimas (5.2.2. – 2 lygis)

Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazijos išorinio vertinimo ataskaitos išvados


Vizito Širvintų Lauryno Stuokos-Gucevičiaus vidurinėje mokykloje ataskaita

Vizito laikas – 2005 m. gruodžio 12–16 d.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Archyvai