Ankstesnių metų medžiaga: 2011–2012 m.m., 2012–2013 m.m., 2013–2014 m.m., 2014–2015 m.m., 2015–2016 m.m., 2016-2017 m.m.
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupė 2016–2017 m. m.:
Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė,
Daiva Piškinienė, geografijos mokytoja metodininkė, narė,
Daiva Erslavienė, technologijų mokytoja metodininkė, narė,
Audronė Balčiūnaitė, matematikos mokytoja metodininkė, narė,
Jūratė Griškevičienė, ekonomikos vyresnioji mokytoja, narė.
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės 2016-2017 m.m. ataskaita
Mokytojų apklausos rezultatai (2017-05-09).
Vertinimas kaip ugdymas ataskaita (mokiniai)
Įsivertinimo grupė skelbia „Mokinių apklausos 2016“ ir „Tėvų apklausos 2016“ rezultatus.
Lapkričio 24 d. vyko Gimnazijos tarybos posėdis, kuriame nutarta giluminiam įsivertinimui pateikti rodiklį:
2.6.2. Vertinimas kaip ugdymas.
2.6.2. Vertinimas kaip ugdymas |
Vertinamosios informacijos, skirtos mokiniui, pastovumas, aiškumas, naudingumas. Pagyrimų ir skatinimų bei kritikos dažnumo santykis. Žodinio (aprašomojo, paaiškinamojo) vertinimo ir vertinimo balais dažnumo santykis. Mokymosi vertinimo sistemos (kriterijų, organizavimo) aiškumas ir pagrįstumas. |
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
2016–2017 m.m.
Tikslas – atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- rinkti, apdoroti, analizuoti, įforminti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
- bendradarbiauti su Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba analizuojant veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius;
- stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už gimnazijos veiklos kokybę;
- teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie visų gimnazijos veiklos sričių kokybę.
ĮSIVERTINIMO ETAPAI | VEIKLA | DATA | ATSAKINGI |
Pasirengimas įsivertinti | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės sukūrimas. | Rugsėjis | Gimnazijos administracija |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas. | Rugsėjis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą (informacijos skelbimas gimnazijos interneto tinklapyje). | Spalis | R.Česonienė | |
Įsivertinimo sampratos kūrimas | 2015-2016 m. m. vykdyto gimnazijos išorinio vertinimo ataskaitos analizė. | Spalis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Diskusija dėl giluminiam įsivertinimui pasirinktos srities /temos/ rodiklio nustatymo. | Lapkritis | Gimnazijos taryba, gimnazijos administracija, Metodinė taryba, R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Analizės ir diskusijos rezultatų apibendrinimas ir rodiklių krepšelio giluminiam įsivertinimui formavimas. | Lapkritis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Įsivertinimo atlikimas | Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas. | Gruodis, sausis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Iliustracijų kūrimas darbo grupėse. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas. | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Metodinė taryba |
||
Duomenų ir informacijos rinkimas, jos interpretavimas ir išvadų suformulavimas | Vasaris, kovas, balandis | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai, Mokinių taryba, Metodinė taryba |
|
Atsiskaitymas ir informavimas | Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos parengimas. | Gegužė | R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
Rekomendacijų gimnazijos veiklos kokybei tobulinti pateikimas. | Birželis
(Mokytojų tarybos posėdis) |
R.Česonienė GVKĮ grupės nariai |
|
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos publikavimas gimnazijos interneto tinklapyje. | Gimnazijos administracija |
Parašykite komentarą