Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupė 2017–2018 m. m.:
Rita Česonienė, ekonomikos mokytoja metodininkė, grupės vadovė,
Daiva Erslavienė, technologijų mokytoja metodininkė, narė,
Violeta Geigalienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė, narė,
Edita Šidlauskienė, istorijos mokytoja metodininkė, narė,
Irena Žarnauskienė, kūno kultūros mokytoja metodininkė, narė.
Kviečiame susipažinti su Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupės 2017-2018 m.m. ataskaita
Mokinių apklausos ataskaita 2017, Tėvų(globėjų, rūpintojų) apklausos ataskaita 2017
Įsivertinimo grupė kviečia susipažinti su informacija
Problema: Ar mokinio individualios pažangos fiksavimas yra pakankamas motyvas mokytis?
1.2. Pasiekimai ir pažanga |
1.2.1. Mokinio pasiekimai ir pažanga |
Pažangos pastovumas |
Kiekvienas mokinys nuolat ir nuosekliai išmoksta naujų ir sudėtingesnių dalykų, įgyja naujų gebėjimų, tvirtesnių vertybinių nuostatų. Pažangos tempas yra tinkamas mokinio galioms – ne per lėtas, bet ir ne sekinantis. Pažanga atpažįstama, įrodoma, parodoma, pripažįstama, mokiniui ji teikia augimo džiaugsmo ir atrodo prasminga. |
Pasiekimų asmeniškumas |
Mokiniai turi ypatingų asmeninių mokymosi bei kitų veiklų – projektų, renginių, pilietinių iniciatyvų, savanorystės, karitatyvinės veiklos, būrelių, konkursų – pasiekimų (darbų ir kūrinių, gebėjimų, laimėjimų). Individualūs mokinio pasiekimai ir pastangos matomi, pripažįstami, skatinami. |
Raktinių žodžių konkretesnis aprašymas arba iliustracija
Pažangos pastovumas
Per pastaruosius 2 metus beveik visi II, III ir IV klasių mokiniai pasiekė aukštesnių akademinių rezultatų.
Gimnazijoje sukurta ir veikia mokinio asmeninės pažangos stebėjimo ir fiksavimo, rezultatų analizavimo ir panaudojimo sistema: beveik visi mokiniai turi mokinio pasiekimų aplankus; dauguma mokinių įsivertina savo daromą pažangą, ją fiksuoja asmeninėje lentelėje; visi mokytojai kaupia mokinių darbus, atlieka refleksijas.
Pažangos tempas yra tinkamas mokinio galioms – ne per lėtas, bet ir ne sekinantis. Dalis mokinių per pamokas atlieka sudėtingesnes samprotavimą ir analitinį bei kritinį mąstymą skatinančias užduotis.
Pažanga atpažįstama, įrodoma, parodoma, pripažįstama, mokiniui ji teikia augimo džiaugsmą ir atrodo prasminga. Visi III ir IV klasių mokiniai, bendradarbiaudami su klasės auklėtoju, dalykų mokytojais ir tėvais, susikuria asmeninį tobulėjimo planą. Gimnazijoje atliekama kasmetinė mokinių pasiekimų analizė. Mokinių rezultatai kasmet pastebimai gerėja.
Pasiekimų asmeniškumas
Mokiniai turi ypatingų asmeninių mokymosi bei kitų veiklų – projektų, renginių, pilietinių iniciatyvų, savanorystės, karitatyvinės veiklos, būrelių, konkursų – pasiekimų (darbų ir kūrinių, gebėjimų, laimėjimų). Dauguma mokinių dalyvauja projektuose, renginiuose, pilietinėse iniciatyvose, savanorystės veikloje, būreliuose, konkursuose, varžybose mieste, rajone, respublikoje ir už jos ribų. Individualūs mokinio pasiekimai ir pastangos matomi, pripažįstami, skatinami. Didesnioji dalis mokinių, dalyvavusių renginiuose savivaldybėje, apskrityje, šalyje laimi prizines vietas, gauna pagyrimo raštus, apdovanojimus.
Paaiškinimai:
Beveik visi – 90% ir daugiau
Dauguma – 75% ir daugiau
Dalis – 50% ir daugiau
Norime informuoti
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupė informuoja, kad 2017-2018 m.m. giluminiam įsivertinimui, Gimnazijos tarybos pritarimu, pasirinktas rodiklis yra Mokinio pasiekimai ir pažanga:
1.2. Pasiekimai ir pažanga | 1.2.1. Mokinio pasiekimai ir pažanga | Pažangos pastovumas | Kiekvienas mokinys nuolat ir nuosekliai išmoksta naujų ir sudėtingesnių dalykų, įgyja naujų gebėjimų, tvirtesnių vertybinių nuostatų. Pažangos tempas yra tinkamas mokinio galioms – ne per lėtas, bet ir ne sekinantis. Pažanga atpažįstama, įrodoma, parodoma, pripažįstama, mokiniui ji teikia augimo džiaugsmo ir atrodo prasminga. |
Pasiekimų asmeniškumas | Mokiniai turi ypatingų asmeninių mokymosi bei kitų veiklų – projektų, renginių, pilietinių iniciatyvų, savanorystės, karitatyvinės veiklos, būrelių, konkursų – pasiekimų (darbų ir kūrinių, gebėjimų, laimėjimų). Individualūs mokinio pasiekimai ir pastangos matomi, pripažįstami, skatinami. |
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO GRUPĖS PLANAS
2017-2018 m.m.
Tikslas – atlikti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- rinkti, apdoroti, analizuoti, įforminti gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus;
- bendradarbiauti su Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba ir Mokinių taryba analizuojant veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius;
- stiprinti gimnazijos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už gimnazijos veiklos kokybę;
- teikti gimnazijos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie visų gimnazijos veiklos sričių kokybę.
ĮSIVERTINIMO ETAPAI |
VEIKLA |
DATA |
ATSAKINGI |
Pasirengimas įsivertinti |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo (GVKĮ) grupės sukūrimas. |
Rugsėjis |
Gimnazijos administracija |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo plano sudarymas ir pristatymas. |
Rugsėjis |
R.Česonienė |
|
Gimnazijos bendruomenės informavimas apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą (informacijos skelbimas gimnazijos interneto tinklapyje, informacijos stende atnaujinimas). |
Spalis |
R.Česonienė |
|
NMVA elektroninės anketos apie gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus už 2016-2017 m.m. pildymas ir pateikimas. |
Spalis/lapkritis |
R.Česonienė, Gimnazijos administracija, Gimnazijos mokytojai |
|
Įsivertinimo sampratos kūrimas |
2016 m. patvirtintos įsivertinimo metodikos analizė. Diskusija dėl giluminiam įsivertinimui pasirinktos srities /temos/ rodiklio nustatymo. |
Lapkritis |
Gimnazijos taryba, gimnazijos administracija, Metodinė taryba, R.Česonienė |
Analizės ir diskusijos rezultatų apibendrinimas ir rodiklių krepšelio giluminiam įsivertinimui formavimas. |
Lapkritis |
R.Česonienė |
|
Įsivertinimo atlikimas |
Darbo grupių pagal pasirinktus rodiklius suformavimas. |
Gruodis, sausis |
R.Česonienė |
Iliustracijų kūrimas darbo grupėse. Vertinimo metodų ir šaltinių numatymas, vertinimo instrumentų rengimas. |
R.Česonienė |
||
Duomenų ir informacijos rinkimas, jos interpretavimas ir išvadų suformulavimas |
Vasaris, kovas, balandis |
R.Česonienė |
|
Atsiskaitymas ir informavimas |
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos parengimas. |
Gegužė |
R.Česonienė |
Rekomendacijų gimnazijos veiklos kokybei tobulinti pateikimas. |
Birželis (Mokytojų tarybos posėdis) |
R.Česonienė |
|
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos publikavimas gimnazijos interneto tinklapyje. |
Gimnazijos administracija |
Parašykite komentarą