VU TSPMI Adaptyvios lyderystės centro katedros dėstytojos Eglės Daunienės seminaras „Pamokos studija“ – nedidelė dalis nuoseklaus kelio efektyvaus gimnazijos mokytojų bendradarbiavimo ir kolegialaus profesinio bendravimo link. Gimnazijos pokyčio projekte „Ugdymo praktikos bendradarbiaujant tobulinimas stebint pamokas“ mokytojų bendradarbiavimas yra pats svarbiausias dalykas, nuo kurio priklauso gimnazijos pokyčio sėkmė.
Seminaro dalyvius „papirko“ lektorės bendravimas akių lygyje su klausytojais. Tai seminaras, į kurį dalis mokytojų atėjo atlikę namų darbus. Jie buvo susipažinę su teorine medžiaga ir ją pabandę stebėtų pamokų refleksijai. Buvo labai įdomu klausytis ne tik lektorės, bet ir mokytojų minčių.
Draugiškai nusiteikęs kolega, stebintis pamoką, nuo praėjusių mokslo metų yra įprastas reiškinys gimnazijoje. Jeigu praėjusiais metais sudėtingiausia dalis buvo mokytojų pasitikėjimas vienas kitu, tai šiais mokslo metais tai savaime suprantamas dalykas. Šiuo metu dalis mokytojų yra susitelkę į grupeles po tris. Bendradarbiaujama planuojant konkrečią pamoką, tuomet stebima, kaip ji pavyksta. Džiaugiamės, kad turime profesionalią pagalbą – jautrią ir supratingą Mokyklų tobulinimo centro konsultantę Mariną Vildžiūnienę (projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“). Jos konsultacijos labai drąsina ir kelia mūsų savivertę. Tikime, kad dideli mokytojų ir vadovų lūkesčiai savo ir mokinių atžvilgiu augina gimnazijos bendruomenės sėkmę.
Audronė Buzienė