Spalio–lapkričio mėnesį gimnazijoje vyko STEAM ugdymo veiklos pirmų klasių mokiniams. STEAM tikslas – skatinti mokinius ugdyti kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius ir kritinį mąstymą, jungiant įvairių sričių žinias praktiniuose projektuose. Šis metodas dažnai grindžiamas tiriamuoju mokymu, praktiniais eksperimentais bei bendradarbiavimu, siekiant geriau pasiruošti realaus pasaulio iššūkiams. Šių mokslo metų tema – „Vizualios kraštovaizdžio taršos tyrimas mūsų Širvintose”. Mokiniai, pasidalinę į keturias grupes, rinko medžiagą, duomenis natūralioje aplinkoje – Širvintų mieste, ieškojo vizualinės taršos ir (ar) netaršos. Lietuvių kalbos pamokose rašė esė. Dailės ir technologijų pamokose kūrė koliažus. Informacinių technologijų pamokose dirbo su duomenimis, juos tvarkė, visi kartu darė bendrintas skaidres, aplankytų vietų žemėlapius. O šiandien visi pirmokai susirinko gimnazijos aktų salėje ir pristatė savo galutinius projektus, skaitė esė, demonstravo skaidres ir pateikė šio STEAM projekto išvadas.