Projektą vykdo asociacija „Teisėtvarka“ bendradarbiaudama su Vytauto Didžiojo universitetu, VšĮ „Europos socialiniu verslumo ugdymo ir inovatyvių studijų institutu”, Marijampolės jaunimo organizacijų taryba „Apskritas stalas”, Utenos visuomeninių jaunimo organizacijų sąjunga „Apskritasis stalas“ ir Lietuvos profesinės reabilitacijos ir profesinio mokymo konfederacija.
Projektas finansuojamas Europos Regioninės plėtros fondo lėšomis.
PROJEKTO TIKSLAI:
Skatinti jaunus žmones savo idėjas paversti sėkmingais verslais.
Teikti pagalbą ir mokymus – konsultacijas rengiant inovatyvius verslo planus.
Puoselėti verslininkystės kultūrą Lietuvoje.
Ugdyti jaunimo verslumą, skatinant naujų, novatoriškų technologijų bei aukštos pridėtinės vertės, kuriančių įmonių atsiradimą, galinčių patenkinti rinkos poreikius.
Užpildyti egzistuojančią informacinę spragą tarp verslininkų, ieškančių finansavimo naujų įmonių kūrimui, bei investuotojų, ieškančių įdomių investicinių projektų.
PROJEKTO OBJEKTAS:
Skatinti verslumą jaunų žmonių tarpe, generuojant ir įgyvendinant verslo idėjas smulkiam ir vidutiniam verslui (toliau SVV).
PROJEKTO DALYVIAI:
Jaunimas
PROJEKTO APRĖPTIS:
Utenos r. sav., Marijampolės sav., Alytaus r. sav., Anykščių r. sav., Birštono sav., Elektrėnų sav., Ignalinos r. sav., Kalvarijos sav., Kazlų Rūdos sav., Molėtų r. sav., Pagėgių sav., Prienų r. sav., Šakių r. sav., Šalčininkų r. sav., Širvintų r. sav.(Lauryno Stuokos-Gucevičiaus gimnazija), Trakų r. sav., Vilkaviškio r. sav., Visagino sav., Zarasų r. sav. mokyklos ir gimnazijos.
PROJEKTO EIGA:
I ETAPAS:
RENGINYS
II ETAPAS:
KONSULTACIJOS
III ETAPAS:
GERIAUSIOS IDĖJOS RINKIMAI
RENGINYS
„Pasiruošimas skrydžiui“
Renginys skatinantis verslumą mūsų mieste. Renginio trukmė 4 val.
Tai žinomų žmonių įkvepiančios sėkmės istorijos, vietinių verslininkų patarimai ir žinios. Pranešėjų komanda (Jogaila Morkūnas, verslininkė Indrė Daujotienė, ISM dėstytojas Modestas Gelbūda) sufomuota iš įvairių verslui aktualių sričių. Komandinis žaidimas „Protų mūšis“, padėjęs išjudinti pilkąsias smegenų daleles, bei prizas laimėjusiems.
Renginys tai startinis šuolis sugalvoti inovatyvią idėją pagal šiuos kriterijus:
1. Socialinė idėja
2. Inovatyvios paslaugos idėja
3. Ekologiškumo idėja
4. Pilietiško verslo idėja
5. Žiniomis grįsto verslo idėja
Renginyje dalyvavę mokiniai:
1. SUBURIA 4 asmenų komandą (tai lyg įmonės prototipas su įstaigos vadovu, finansininku, produkto vadovu, vadybininku ir pan.)
2. SUGALVOJA inovatyvią verslo idėją
3. SIUNČIA idėją po renginio per 3 d.d. el. aaštu idea@europe-institute.com
KONSULTACIJOS
„Pradedantysis pilotas“
Kiekvienai komandai skiriama 24 val. konsultacijų. Tai išskirtinė galimybė patikrinti savo verslo idėją, surasti partnerių, sulaukti bendraminčių, entuziastų bei specialistų pagalbos ir pastūmėti savo idėją realybėn.
4 gimnazistų komandos (vienoje komandoje 4 asmenys) po pirmo etapo dirba su įvairių sričių profesionalais:
Rinkodaros specialistais
Finansininkais
Veiklos audito ir žmogiškųjų išteklių ekspertais
Teisininkais
Konsultacijų metu atpariami visi svarbiausi verslo steigimo ir vystymo aspekatai:
Planavimas
Marketingas
Viešieji ryšiai
Dizainas
Finansai
Vystymas
IR DAR DAUGIAU…
Organizatoriai garantuoja: „Kartu susitelksime į Jūsų gėrį, sukursime reklamą, ją nufilmuosime ir pasirūpinsime jos sklaida, atkreipdami investuotojų dėmesį. Jūsų laukia įtraukianti atmosfera, visiška laisvė ir galimybė kurti naujoves. Sėkmingai sudalyvavę konsultacijose, pasisemsite neįkainojamos patirties, praplėsite akiratį, įgausite profesinių žinių.“
GERIAUSIOS IDĖJOS RINKIMAI
Projekto pabaigoje išrinkisme originaliausią, inovatyviausią idėją.
Visos idėjos bus patalpintos projekto Facebook sienoje
www.facebook.com/skrydis.verslo.klase, kur bus išrinkta originaliausia, inovatyviausia idėja
50% sėkmės priklausys nuo Facebook vertintojų
50% sėkmės priklausys nuo ekspertų
Ekspertai vertins pagal šiuos kriterijus:
1. Originalumas
Idėjos retumas, nestandartiškumas, neįprastumas, savitumas.
2. Inovatyvumas
Naujas būdas visuomenės poreikiams tenkinti.
3. Pritaikomumas
Kūrybiškumo ir logikos sugretinimas.
4. Autentiškumas
Griežtai draudžiama plagijuoti idėjas.
5. Problemos sprendimas
Idėja turi išspręsti būsimų vartotojų problemas, patenkinti tam tikrus poreikius.
6. Rinka
Apibrėžta tikslinė vartotojų grupė. Aiški rinkos niša.
7. Komercializavimo galimybė
dėjos pavertimas komerciniais produktais ir įvedimas į rinką.
„DARYK, KĄ GALI, SU TUO, KĄ TURI, TEN, KUR ESI”
T.Ruzveltas
Parašykite komentarą