2018 m. gruodžio mėn. projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“ (toliau – RM-MK) gimnazijos pokyčio komanda parengė projektą „Ugdymo praktikos bendradarbiaujant tobulinimas stebint pamokas“. Didžioji dalis gimnazijos mokytojų stebi vieni kitų vedamas pamokas, jas analizuoja, bendradarbiauja, drauge ieško mokinius įtraukiančių pamokų „receptų“. Šiuo projektu yra siekiama, kad pamokose dominuotų aktyvus mokymasis.
Pasibaigus I-ajam pusmečiui, vasario 5 d. mokytojų taryba rinkosi posėdžiauti. Šio susitikimo tikslas – susitarti dėl geros pamokos gimnazijoje požymių. Posėdyje dalyvavo projekto „RM-MK“ konsultantė Marina Vildžiūnienė. Dirbome konstruktyviai, turime labai svarbią žinią sau patiems. Pagal gimnazijos mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ir vadovų susitarimą geroje pamokoje yra aiškiai suformuluotas pamokos uždavinys (pateiktas, naudojant IKT); vyrauja mokymasis; laikomasi susitarimų; aiškus ugdymo turinys; pamokos rezultatas aptariamas su mokiniais (refleksija); kiekvienas mokinys įtraukiamas į veiklą; šiltas ir pagarbus mokytojo bendravimas su mokiniais; taikomas formuojamasis vertinimas.
Nuotraukų iš mokytojų tarybos posėdžio autorė – Inga Grigalaitienė.
Audronė Buzienė
Projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“ įgyvendina VšĮ Mokyklų tobulinimo centras drauge su Vilniaus prekybos paramos fondu „Dabar“.
Parašykite komentarą