Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo grupė informuoja, kad 2017-2018 m.m. giluminiam įsivertinimui, Gimnazijos tarybos pritarimu, pasirinktas rodiklis yra Mokinio pasiekimai ir pažanga:
1.2. Pasiekimai ir pažanga | 1.2.1. Mokinio pasiekimai ir pažanga | Pažangos pastovumas | Kiekvienas mokinys nuolat ir nuosekliai išmoksta naujų ir sudėtingesnių dalykų, įgyja naujų gebėjimų, tvirtesnių vertybinių nuostatų. Pažangos tempas yra tinkamas mokinio galioms – ne per lėtas, bet ir ne sekinantis. Pažanga atpažįstama, įrodoma, parodoma, pripažįstama, mokiniui ji teikia augimo džiaugsmo ir atrodo prasminga. |
Pasiekimų asmeniškumas | Mokiniai turi ypatingų asmeninių mokymosi bei kitų veiklų – projektų, renginių, pilietinių iniciatyvų, savanorystės, karitatyvinės veiklos, būrelių, konkursų – pasiekimų (darbų ir kūrinių, gebėjimų, laimėjimų). Individualūs mokinio pasiekimai ir pastangos matomi, pripažįstami, skatinami. |
Parašykite komentarą