+370 640 96117

gimnazija(eta)lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

07:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Pamokų laikas

1. 8.00-8.45

2. 8.55-9.40

3. 9.50-10.35

4. 11.00-11.45

5. 12.05-12.50

6. 13.00-13.45

7. 13.55-14.40

8. 14.50-15.35

(8 382) 51230

gimnazija@lsg.lt

Vilniaus g. 69

LT-19121 Širvintos

08:00 - 17:00

Pirmadienis - Penktadienis

Įsivertinimo grupė kviečia susipažinti su informacija

Problema: Ar mokinio individualios pažangos fiksavimas yra pakankamas motyvas mokytis?

1.2. Pasiekimai ir pažanga

1.2.1. Mokinio pasiekimai ir pažanga

Pažangos pastovumas 

Kiekvienas mokinys nuolat ir nuosekliai išmoksta naujų ir sudėtingesnių dalykų, įgyja naujų gebėjimų, tvirtesnių vertybinių nuostatų. Pažangos tempas yra tinkamas mokinio galioms – ne per lėtas, bet ir ne sekinantis. Pažanga atpažįstama, įrodoma, parodoma, pripažįstama, mokiniui ji teikia augimo džiaugsmo ir atrodo prasminga.

Pasiekimų asmeniškumas

Mokiniai turi ypatingų asmeninių mokymosi bei kitų veiklų – projektų, renginių, pilietinių iniciatyvų, savanorystės, karitatyvinės veiklos, būrelių, konkursų – pasiekimų (darbų ir kūrinių, gebėjimų, laimėjimų). Individualūs mokinio pasiekimai ir pastangos matomi, pripažįstami, skatinami.

 

Raktinių žodžių konkretesnis aprašymas arba iliustracija

Pažangos pastovumas

Per pastaruosius 2 metus beveik visi II, III ir IV klasių mokiniai pasiekė aukštesnių akademinių rezultatų.

Gimnazijoje sukurta ir veikia mokinio asmeninės pažangos stebėjimo ir fiksavimo, rezultatų analizavimo ir panaudojimo sistema: beveik visi mokiniai turi mokinio pasiekimų aplankus; dauguma mokinių įsivertina savo daromą pažangą, ją fiksuoja asmeninėje lentelėje; visi mokytojai kaupia mokinių darbus, atlieka refleksijas.

Pažangos tempas yra tinkamas mokinio galioms – ne per lėtas, bet ir ne sekinantis. Dalis mokinių per pamokas atlieka sudėtingesnes samprotavimą ir analitinį bei kritinį mąstymą skatinančias užduotis.

Pažanga atpažįstama, įrodoma, parodoma, pripažįstama, mokiniui ji teikia augimo džiaugsmą ir atrodo prasminga. Visi III ir IV klasių mokiniai, bendradarbiaudami su klasės auklėtoju, dalykų mokytojais ir tėvais, susikuria asmeninį tobulėjimo planą. Gimnazijoje atliekama kasmetinė mokinių pasiekimų analizė. Mokinių rezultatai kasmet pastebimai gerėja.

Pasiekimų asmeniškumas

Mokiniai turi ypatingų asmeninių mokymosi bei kitų veiklų – projektų, renginių, pilietinių iniciatyvų, savanorystės, karitatyvinės veiklos, būrelių, konkursų – pasiekimų (darbų ir kūrinių, gebėjimų, laimėjimų). Dauguma mokinių dalyvauja projektuose, renginiuose, pilietinėse iniciatyvose, savanorystės veikloje, būreliuose, konkursuose, varžybose mieste, rajone, respublikoje ir už jos ribų. Individualūs mokinio pasiekimai ir pastangos matomi, pripažįstami, skatinami. Didesnioji dalis mokinių, dalyvavusių renginiuose savivaldybėje, apskrityje, šalyje laimi prizines vietas, gauna pagyrimo raštus, apdovanojimus.

Paaiškinimai:

Beveik visi – 90% ir daugiau

Dauguma – 75% ir daugiau

Dalis – 50% ir daugiau


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujausi įrašai
Archyvai