2019 metų vasario 24–kovo 2 dienomis septyni gimnazijos mokiniai, lydimi Erasmus+ projekto DE.CO.D.E. koordinatorės Valdos Maslinskienės, gimnazijos direktorės Audronės Buzienės ir istorijos mokytojos Inetos Stanevičiūtės, dalyvavo antrajame tarptautiniame susitikime Italijoje, Giulianova mieste. Liceo Statale Marie Curie bendruomenė svetingai priėmė 23 projekto dalyvius iš Graikijos, Portugalijos, Latvijos ir Lietuvos ir juos lydinčius mokytojus. Susitikimo tema – Europos istorija ( „Man reikia žinoti“ (I Need to Know)). Viešnagės metu dalyviai pristatė savo mokyklas, namų darbus, šeimininkai organizavo įvairias veiklas mokiniams. Mokytojai turėjo galimybę pasidalinti gerąja patirtimi seminaruose, aptarti šiuolaikinio ugdymo prioritetus ir iššūkius, mokytojų kvalifikacijos kėlimo problemas. Intensyvias projekto veiklas mokykloje keitė pažintinės kelionės, kultūrinė programa. Gyvendami šeimose gimnazistai turėjo galimybę patirti pietietišką gyvenimo būdą, betarpiškai susipažinti su italų bendravimo kultūra ir papročiais. Šis projektas – tai bendravimo ir bendradarbiavimo, gerų emocijų ir tobulėjimo šaltinis.
Anglų kalbos mokytoja, Erasmus+ projekto koordinatorė Valda Maslinskienė
Vasario 24–kovo 2 dienomis aš ir kiti 6 mūsų gimnazijos mokiniai buvome Italijoje. Tuo metu nedideliame Italijos miestelyje, Giulianovoje, oras buvo šiltas ir malonus. Vien tai pakėlė mūsų nuotaikas visą savaitę. Lankėmės mokykloje, bendravome su graikais, portugalais, latviais ir italais. Visą savaitę vykome į ekskursijas: turėjome galimybę pasižvalgyti pačioje Giulianovoje, miestelyje Pescara. Buvome Abruzzo regione bei vaikščiojome Apeninų kalnyno kalnų papėdėmis – čia atsivėrė neregėtas ir nuostabus vaizdas. Paskutinę dieną Italijoje mes praleidome šalies sostinėje – Romoje.
Projektas „Erasmus +” suteikė galimybę pažinti kitą šalį, jos kultūrą, susipažinti su bendraamžiais iš kitų Europos šalių. Patirtis buvo neįkainojama, praplėtė akiratį ir leido pakeisti aplinką. Kartočiau tokias keliones ir išvykas dar ir dar kartą!
Paulė Vinčaitė IIc
Parašykite komentarą