Projektas „Aš prieš smurtą“
Projektas yra skirtas bendradarbiavimo, pagarbos, gražių tarpusavio santykių puoselėjimui mokykloje.
Siekiame, kad kiekvienas mokinys turėtų galimybę atrasti save, būti savimi, nebijotų save išreikšti, išmoktų save gerbti nežiūrint į charakterio, išvaizdos ar kitus trūkumus, gebėtų bendrauti ir bendradarbiauti, mokėtų užjausti ir padėti kitiems, ypač tiems, kam tokia pagalba labai reikalinga. Rami, palaikanti draugų aplinka, žmogaus vertingumo suvokimas, mokymasis spręsti problemas ir yra tai, į ką yra kreipiamas didžiausias dėmesys. Siekiame, kad mokykloje nebūtų pralaimėtojų, kad kiekvienas atrastų kad ir nedidelę užsiėmimų, pomėgių sritį, kur galėtų save įtvirtinti, realizuoti, atrastų priežastį už ką save gerbti. Destruktyvumą įveikti kūrybingumu, veiklumu, aktyvumu. Pyktis, neapykanta, nepasitikėjimas savimi dažnai atsiranda, kai žmogus negali arba nesugeba realizuoti savo bazinių poreikių: reikšmingumo, saugumo, meilės, priklausomybės, saviraiškos ir t.t. Mūsų pagalba šių poreikių realizavimui ir yra veiklos sritis.. Pagrindinė grupės veikla yra priešsmurtinė. Grupė rengia akcijas, atlieka tyrimus, ruošia ir dalina medžiagą, mokosi pati spręsti problemas, remia ir padeda tiems, kuriems reikia tokios pagalbos. Grupės sudėtis kasmet pasikeičia, vieni išeina kiti ateina. Dažnai į grupės veiklą įsitraukia tie, kurie praeityje turėjo panašių problemų arba tie, kurie turi tvirtas socialumo nuostatas, kuriems svarbu kažką nuveikti visuomenės labui, kurie linkę padėti kitam.
Projekto „Aš prieš smurtą“ tikslai ir uždaviniai
1.Padėti mokiniams suvokti, kad smurtautojas visų pirma yra taip pat auka.
2.Mokyti grupės narius atpažinti problemas
3.Ieškoti socialinių problemų sprendimo būdų.
4.Mokyti apibendrinti ir sukonkretinti įgytą patirtį.
5.Atyviai įsijungti į mokyklos bendruomenės gyvenimą, padedant integruotis dėl įvairių priežasčių atstumtiesiems mokiniams.
6.Rengti įvairias akcijas atkreipiančias dėmesį į mokinių tarpe esančias problemas, psichologinį bei fizinį smurtą, padėti socialiai apleistiems moksleiviams.
7.Ieškoti įvairių problemų sprendimo būdų ypač remiant iš pačių mokinių kylančias iniciatyvas.
8.Anketuoti, tirti mokyklos bendruomenėje esančią padėtį.
9.Raginti mokinius pažvelgti į savo artimą ir jam padėti.
10.Bendradarbiauti su vaikų dienos centru, senelių namais, žmonių su negalia bendrijomis, invalidų draugija, kitomis mokyklomis.
12.Padėti nepažangiems, konfliktuoti linkusiems mokiniams.
13.Socialumo ugdymas.
Projekto vadovė Helena Marčiauskienė
Parašykite komentarą